Hromadná výběrová řízení

Naší činností je nejen samotné srovnání cen elektřiny a plynu v naší online kalkulačce, ale i organizace výběrového řízení na dodavatele elektrické energie a plynu pro skupiny odběratelů. Společně takto dosáhneme i na velkoobchodní ceny elektřiny a plynu.


CO JE HROMADNÉ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NEBOLI SDRUŽENÝ NÁKUP?

V hromadné poptávce se sdružuje velké množství organizací či domácností. Jedná se o efektivní nástroj pro dosažení úspor u všech přihlášených účastníků. Jednotliví dodavatelé znají ceny svých konkurentů a postupným snižováním ceny se snaží „přebít“ nabídky ostatních dodavatelů.


PROČ JE VÝHODNĚJŠÍ NAKUPOVAT SPOLEČNĚ?

Jednoduše řečeno, čím je výsledný odběr vyšší, tím jsou pro účastníky nižší ceny. Proto se v tomto typu výběrového řízení spojují jednotliví zákazníci dohromady, aby získali mnohem zajímavější ceny než ty, které by měli možnost získat sami. Díky tomu jsme schopni ušetřit až pětinu nákladů na elektřinu a plyn.


PROČ SE ZÚČASTNIT?

Ke změně dodavatele se účastníci výběrového řízení zavazují pouze v tom případě, kdy zvítězí dodavatel se shodnou či nižší cenou, než kterou klienti požadovali v jednotlivých přihláškách. O vše potřebné spojené s přípravou výběrového řízení a následnou změnou dodavatele se postaráme. Přihlášení účastníci tak nemají kromě vyplnění příslušné přihlášky žádné starosti.


JAK TO FUNGUJE?

1. S klientem sepíšeme přihlášku do výběrového řízení.
2. Zákazník si určí vyvolávací ceny energií (elektřina a zemní plyn).
3. Poptávku klientů sloučíme s dalšími subjekty (domácnosti, organizace). Díky tomu získáváme od dodavatelů nadstandardní ceny a podmínky.
4. Připravíme výběrové řízení, jehož zadání předáme dodavatelům (přesná specifikace odběrů jednotlivých účastníků výběrového řízení). Ty poptáme buď individuální cestou, nebo uspořádáme elektronickou aukci.
5. Určíme termín výběrového řízení a oslovíme pouze prověřené dodavatele energií. Veškeré podmínky výběrového řízení jsou jasně definovány, dodavatelé jsou s nimi předem seznámeni.
6. V rámci výběrového řízení vyjednáme našim klientům aktuálně nejvýhodnější ceny na trhu. Řízení probíhá v několika kolech. Díky tomu, že dodavatelé vidí nabízenou cenu konkurence, tlačí výslednou cenu na nejnižší možnou marži. Každé kolo trvá obvykle 30 minut. Pokud se v posledních dvou minutách závěrečného kola sníží nabídková cena, automaticky se kolo prodlužuje o předem stanovený čas (obvykle 5 minut).
7. S vítězem výběrového řízení poté na základě plné moci sepíšeme smlouvu. Nový dodavatel ukončí stávající smluvní vztah s dosavadním dodavatelem energií.
8. Po celou dobu trvání nového smluvního vztahu je našim zákazníkům k dispozici infolinka pro řešení jejich požadavků.


POTŘEBNÉ PODKLADY

• Přihláška do výběrového řízení
• Podepsaná plná moc a souhlas se zpracováním osobních údajů pro společnost Český spotřebitelský servis s.r.o. (zastupování klienta při vyjednávání s dodavateli)
• Kopie smlouvy včetně případných dodatků
• Kopie ročního vyúčtování (elektřina/zemní plyn)


MÁTE ZÁJEM? SPOJTE SE S NÁMÍ PŘES KONTAKTNÍ FORMULÁŘ NÍŽE!

KONTAKTUJTE NÁS

Vyberte pro sebe toho nejlepšího dodavatele energií

Adresa

Podhorská 377/20, 466 01, Jablonec nad Nisou
Vaše zpráva byla odeslána. Děkujeme Vám!

Adresa:

Český spotřebitelský servis energií s.r.o.
Podhorská 377/20
Jablonec nad Nisou
Tel.: +420 737 225 960 (9:00–16:00)
E-mail: strakal@porovnanienergii.cz

 

Mapa